2010. november 3., szerda

Wheelman csalódás

Kipróbáltam egy 2009 es akciójátékot, a Wheelmant amit a Midway és Ubisoft kooprodukció, és Vin Diesel játsza a főszerepet.


Nos itt csak azt tudnám pozitívumként felmutatni hogy egész jó lenne ha nem lenne ennyi hiba benne, izgalmas olyan Szállító koppincs történet, jó a főszereplő választás, adrenalinpumpa játékmenet de ehelyettt egyik negatívumból a másikba estem, kezdjük azon hogy a játék irányítása controllerre van optimalizálva, szóval klaviatúrán irányítása elég nehézkes amit útálok az a wasd autovezetés, a WASD az karakter irányítás, a verdavezetésre ott a nyil billentyűk, gondoltam gond egy szál se, átmódosítom a kiosztást hogy kedvezőbb legyen, de ááá nem na ez súlyos hiba nem lehet módosítani (ilyen hibája van a Sega Rally nak az még a MOMO kormányt se ismerte fel, vezetés meg a gáz, y fék er kormányzás space kézifék, valami iszonyat) se kiosztást (2 alap beállítás van de a 2 es sokkal rosszabb) se grafikus beállításokat (csak felbontást)És nem beszélve arról az idegesítő hibáról hogy késik a táj textúra, pl. teljes gőzzel megyek a cél felé és zsupsz kiesek a map ból. Ha meg sok elem van akkor beszaggat keményen, pedig nem kéne 512 es videokártyán 1gb ram 3ghz procin(csak azért mert más unreal 3 as gamek simán mennek maxra húzva, pl. Mass Effect 1 és 2)
 Egyébként a játék egész jó gta klón lenne ha nem lennének ilyen idegesítő hibái, ki lehet ütni másik verdát, levegőből lehet átugrani és ellopni verdát és motort,

izgalmas de idegtépő időre menő küldetések, lehet szerzek egy controllert majd egyszer mert most recsegnek tőle az ujjaim. Ennyi lenne


---------------
  UPDATE!
---------------
Kaptam egy Logitech Dual Action kontrollert tesztelésre, és csodák csodájára minden műkdött rajta csak egy dolog nem ami katasztrofális hiba a gáz/fék komolyan itt se lehet konfigolni beállítani pedig elég vicces hogy a bal irányzék csak rádióváltóra jó, azt írja nyomjam meg  jobb hüvelygombot (RT) és nem reagál rá pedig a gomb működik. A hiba oka szerintem: XBOX kontrollerre van optimalizálva az látható a kiosztás képernyőjén.

Így mostmár végleg töröltem az egészet semmi nyoma nem maradt.
Véglegesítem, nagyon jó lett Volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése