2010. november 29., hétfő

Deathspank Teszt


Deathspank Teszt

Bard’s Tale óta nem találkoztam ilyen jó rpg paródiával, mondjuk, ez a játék nem veszi fel a veresenyt azzal a remekművel, amiben oly gyakoriak voltak az élcelődések, a rejtett poénok, hogy igenis kifejezetten szórakoztató volt, jó a történet, de még jobb a körítés a főszereplő választás és az a játék nálam 10 ből 10 es.

Na de vonatkoztassunk el, mert most nem arról a játékról szeretnék leírást írni, hanem erről a nemrég kijött rajzolt szerű küldetésmegoldó szerepjátékról. Főszerepben DeathSpank nevű fennkölt hangú eléggé öntelt, de mégis jó szívű kicsit naiv főhős.


A játék és a történet nem valami hosszú pár nap alatt végigjátszható, bejárható a világtérkép, a középpontban egy küldetés áll megszerezni az Ereklyét. semmi más jelzője nincs, nem is tudni mire jó, csak egy piros villámszerű bot valami.
Kellően nehezedik a játék eleinte csak vad csirkékre vadászunk kiképzés miatt. A harc lényegében egér el megy 2 fegyverbeállítás lehetséges, hogy mire reagáljon a bal és mire a jobb egérgomb bal egér alapból csapás,jobb lövés, tab váltás a másira ott pl ha azt a fegyvert húztuk bele a karakterképernyőn, akkor lehet villámló bot is a  jobb egérgombra. Space a védekezés.
Alap támadásokon kívül, szörnyek öldöklésével feltöltődik az Igazság mérőnket, és ha feltöltődött, akkor engedélyezi a speciális támadást de csak arra a fegyverre amire engedélyezett az.

Nem szeretnék spoilerkedni, játszátok végig, érdemes.
Megemlíteném, hogy nem vagyok 100% ig biztos, de erős a gyanúm hogy Ogre3D ban írták a játékot, mint pl Torchlight is abban készült. Lényeg ebben az, hogy nem kell erőmű, hogy jól játszhass vele, és a mi a lényeg és kevés játék tűri a feladatváltást, alt tab al. Jópár játék rákfenéje ez, és összeomlik vele, de sok van ami szépen tűri, jópár Unreal 3 as motorral rendelkező game és ez. Konkrétan simán tudtam váltani, sőt neten rákeresni bármire játék közben, meg chat el ni is. akár többször is oda vissza váltottam (főleg mikor jött válasz chat re) és semmi nem változott a játékban.
A karakter fejleszthető szintlépésenként kártyákkal, különböző fegyverek páncélok várnak elrejtve (keressétek meg a Dragon Slayer páncélt és minden kellékét, az a legjobb. Kard ból meg Katana 912 es sebzéssel. Ennyit árulok csak el)

Szerencsére, ha egyszer felfedeztünk egy körzetet, akkor, ha megvan a gyorsutazó budi, (igen az a kerti árnyékszék, azzal lehet teleportálni) gyorsan oda lehet utazni.
Ennyi lenne a leírásom és teszt em, nálam ez a játék jó eredményt produkált 10 ből 9.7 es

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése