2013. január 26., szombat

Unreal 3 motorú játékok ati/amd kártyán lévő csúnya árnyék javítása

Sziasztok régóta nem írtam blogbejegyzést, túl régen de már rég nem volt olyan mondandóm egy játékról amit máshol nem írtak volna már le ezért feleslegesének tartottam az ismétlést.
DE most egy olyan észrevételről szeretnék nektek beszámolni ami ati/amd kártyákon eléggé mérvadó a játékélmény miatt.

Pixeles szűrt-fény, árnyékok
Sokáig azt hittem hogy a videokártyám nem szereti az U3 motort ezért ad sok játék és valljuk be nagyon sok játék alkalmazz a remek Unreal 3 motort, (pl. Mass Effect trillógia) és azért pixeles az árnyék mert ilyennek renderelte le a videokártyám.

Egy évig tudtam így. aztán egy blogban ami már sajnos nem él találtam egy bejegyzést amin egy egyszerű megoldásra leltem, lényegében csak 1 dll t kell bemásolni a játék win32 mappájába, az atiumdag.dll t ahonnan maga a játék program indul és csodák csodájára ELTŰNIK a csúnya pixeles fényszűrődések szép realisztikus hatást nyújtva.

Szeretném reprezentálni egy újabb U3 as játékkal a DmC: Devil May Cry al és utána egy link a dll hez mert feltöltöm mediafire ra

Előtte:

Utána:



Ez a gyakorló pályája a játéknak de azért már itt is látszik mire gondoltam, egy részletesebb környezetbe mondjuk kevésbé zavaró, de ott is eléggé észrevehető

letöltés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése